III/2 Dywizjon Myśliwski
Fotografia personelu naziemnego III/2 Dywizjonu Myśliwskiego z lat 30. XX wieku przed drzwiami kancelarii 121 Eskadry Myśliwskiej na lotnisku Kraków-Rakowice.
St. sierż. Józef Żak, szef mechaników 121 Eskadry Myśliwskiej, przed dwoma samolotami PZL P.11c tej jednostki. Na maszynie z prawej strony widoczne jest eskadrowe godło.
Przedwojenne zdjęcie przedstawiające lecące P.11c ze 121 Eskadry (nr 10) i 122 Eskadry (nr II, nr 3).
PZL P.11c nr 8 (8.34) ze 122 Eskadry Myśliwskiej sfotografowany przez niemieckich żołnierzy na lotnisku Aleksandrowice koło Bielska. W samolocie złamała się goleń podwozia w czasie lądowania 1 września 1939 r., gdy za jej sterami siedział ppor. Bronisław Skibiński. Wcześniej samolot został uszkodzony w czasie walki powietrznej z Dornierem 17.
Kolejne ujęcie samolotu PZL P.11c na lotnisku w Aleksandrowicach. Samolot ma zamalowane godło eskadry, szachownicę na usterzeniu pionowym oraz numer taktyczny 8, ale pozostawiony numer podskrzydłowy 142-K.
Kolejne z serii zdjęć przedstawiających "jedenastkę" dawny nr 8 ze 122 Eskadry Myśliwskiej na lotnisku w Aleksandrowicach.
Zdobyty przez Niemców w czasie kampanii wrześniowej PZL P.11c nr 2 (8.63) ze 121 Eskadry Myśliwskiej na wystawie w Berlinie.
Kpr. pchor. pil. Ludwik Krempa, pilot 66 Eskadry Obserwacyjnej, który w czasie kampanii wrześniowej dołączył do III/2 Dywizjonu Myśliwskiego i wykonywał loty łącznikowe jako pilot RWD-8.
Ppor. pil. Edward Pilch ze 122 Eskadry Myśliwskiej, potem oficer taktyczny III/2 Dywizjonu Myśliwskiego.
Kabina samolotu PZL P.11c nr 2 (8.63) ze 121 Eskadry Myśliwskiej w zbiorach Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.
Ogon samolotu z naniesionymi numerem taktycznym "2", numerem ewidencyjnym 8.63, polską szachownicą lotniczą, godłem Państwowych Zakładów Lotniczych i oznaczeniem typu samolotu. Widoczny jest także podwójny pas funkcyjny, oznaczający, że maszyna jest samolotem przydzielonym do osobistego użytku dowódcy eskadry.
PZL P.11c z widocznymi m.in. zastrzałami, karabinem maszynowym i osłoną aerodynamiczną silnika - pierścieniem Townsenda.
Cywilny dowód osobisty mechanika III/2 Dywizjonu Myśliwskiego szer. Michała Barteczki z pieczątką polskiego konsulatu w Czerniowcach i datą 28 września 1939 r. Cywilne dokumenty po ewakuacji do Rumunii były bardzo przydatne, gdyż ułatwiały polskim lotnikom uniknięcie internowania.